6 Kasım 2013 Çarşamba

bi takım meseleler..

karanlık kokar mı? ya da onu görebilir miyiz? peki koyu siyah diye bir renk var mıdır, olabilir mi böyle bir şey? daha koyu bir siyah? agnamar bi anagram mıdır? 

bazen aklımı böyle sorular kurcalar.. cevabı olsun olmasın.. derinine derinine düşünürüm melankolik zamanlarda.. insan kulağına gereksiz gelse de aslında derinlerde, hele de melankoliksen bu sorulara bir anlam yükleyebiliyorsun.. belki de anlamın kendisinin gereksizliğiyle yüzleşiyorsun.. 

öyle mi peki gerçekte de? anlam gereksiz bir şey mi yoksa? anlamsızlık mı aslında tek anlamlı kılan tüm her şeyi.. niyetim felsefe yapmak değil, yalnızca bu beni içine çeken bunalımdan, bulanımdan kurtulmak için çırpınmak.. ama o öyledir ki, çırpındıkça bir bataklık gibi kendine daha da çok çeker seni..

bu kısır döngü, hayatımın başka noktalarında da bırakmaz yakamı ve illallah ettirir beni.. tüm bu bunalımlar bazen genç bir bedeni intiharın eşiğine kadar götürür.. ama çoğu kez intihar etmekten çekinir insan.. ben de çekinirim.. niye mi? yaşamak daha "anlamlı" geldiğinden değil.. sadece tanrı'nın benim için nasıl bir ölüm hazırladığını merak ederim ve bunun ne zaman gerçekleşeceğini de..

-bay düş guru-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder